Bendag på gymmet + yoga

Det är precis vad som jg pallar med idag! Dvs mycket;) kör på som vanligt och de går framåt.. Både orkar mer och mår bättre. Diskuterade just träning och ja jag håller med.. Alla som bara klagar att man tränar för mycket.. Borde få känna på hur min kropp mår när den inte rör på sig. Jag känner min kropp bäst och vet vad som är bra för den. Antingen tränar jag och får ha mina knän i rätt läge eller så skiter jag i att träna och har ont konstant! Sen att ja mår bra att träna och tycker det är kul! De är ju bara positivt.

I Sverige får man ju inte eller tycka man är bra eller något sånt men att träna ger positiva effekter även på vågen(borde förövrigt kasta ut den då sen är felaktig) men -1.7 kg sen början av februari känns grymt! Målet mitt har bra varit att bli mer fit.. Så får se hur länge vågen är kvar.. Vill inte ha något sjukligt förhållande till vågen utan bara va nöjd med kroppen jag fick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0