Lite mer personligt

Tänker att denna blog oftast handlar om vad jag gör i skolan och alla hemska eller roliga saker jag gör på fritiden tänkte jag skriva ner nå saker som jag själv anser om mig själv...

* Jag hatar lögnare mer än någonting annat

* Jag får sällan oro inför att stå inför en större grupp

* Är ofta personen som folk vänder sig till för att få råd

* Tänker ofta positivt och försöker att inte alltid "måla fan på väggen"

* Jag blir sällan kär

* Har en önskan att bli omtyckt av alla.. Orealistiskt men ändå...

* Försöker finna tid för mina nära och kära

* Har lätt för att minnas saker.. Och glömmer oftast inte något någon sagt till mig

* Nästan varenda gång jag sitter på bussen så vill någon föra ett djupgående samtal med mig.....

* Kan inte äta havregrynsgröt utan lingonsylt, med kaviar på sidan av!


Kommentarer
Postat av: Pontifex Maximus

då vill jag att du minns dessa orden, som du bör tänka positivt på, samt som även berör dina önskningar om att bli omtyckt utav alla, samt min önskan att framföra något djupsint till dig, och det är heller ingen lögn utan allvarligt menat:


du är i sann mening vacker som en gudinna, ej allena till ditt utseende utan även den aura du utlyser

som en gudinna bör du uppskattas
som en gudinna skall du behandlas

respekteras, accepteras, älskas
åtrås, dyrkas

till detta finnes inget alternativ

av oss alla
av dig själv

du är en Gudinna

2013-04-10 @ 01:07:45
URL: http://kvinnagudinna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0