orolig natt

har inte kunnat sova alls nå bra..kanske beror på alla tankar i huvudet..

Som min mormor sa till mig igår.."-jag blir så arg bara man hör ordet cancer"..men samtidigt..man ska inte måla fan på väggen!
Det är däremot svårare att inte se det negativa..men jag försöker att blicka framåt. Det är en himla tur att träningen finns här och att jag får återse familjen snart igen. Jag behöver min familj just nu.. ;)

Näe mina ord och mina tankar...jag brukar ju vara den glada och nu känns det inte så... ska försöka återfinna mig själv...för såhär kan jag inte fortsätta tänka..

tack för alla fina stöttande kommentarer, meddelanden och samtal! kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Katta

Men fina Emmeli! vad säger du???
Men vet du en sak? Det är ju toppen att de har hittat något så snabbt IFALL det skulle vara cancer (jag har dock tre kompisar som fått samma besked två gånger som du utan att det varit något) och då kan de göra något åt det.

Jag håller tummarna för att det inte ska vara någon cancer <3

KRAAAAAAAAAAAAMMM!!!!!!

Svar: Ja vad säger man, fy, man får ett annat perspekti på livet, men inte fan är det kul!Tur man har skolan och dansen som får en att tänka på annat när familjen är långt borta!! Kram på dig!! :)
Emmeli :)

2012-10-02 @ 09:11:24
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com
Postat av: Agneta i Piteå

Hej Emmeli! Det är i höst 10 år sedan jag hade bröstcancer. Av det lärde jag mig mycket... men en sak är väldigt viktig och bra. DET ÄR ATT INTE OROA SIG I FÖRVÄG! Försök åtminstone!

2012-10-02 @ 20:18:48
Postat av: Agneta i Piteå

Skickade för fort, jag och Stig tänker på Dig och håller tummarna. Hälsningar och Kram!

2012-10-02 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0