Måndag

Vilken bra dag jag haft idag, verkligen!
Vaknade med att jag hade ont i kroppen, internet fungerade inte, ont i magen och ja ingenting har gått bra idag.
För övrigt har jag ännu mer insett att jag verkligen hatar itunes. Kanske är man helt dum i huvudet eller så vill det programmet att det snart är min död!
Sen grädden på moset var att det inte var ett möte idag, vilket absolut inte skyller på någon, men jag kunde stannat hemma någon dag till och sluppit åka hem i blixthalkan som var bitvis!
Nej men bitterfittn här har iaf gjort lite nyttigt, som laga mat och göra lite på sin uppgift som ska in nästa måndag.
Haha nej nu mat och kanske förbi på iksu en sväng, det kan behövas idag!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0