Vikt problem

Jag vill gå ner till den vikt jag hade för ett år sedan, - 5 kg i detta nu, jag gillar inte kroppen jag fått och fastän jag tränar minst 4 ggr i veckan kan jag inte gå ner vikten igen, har t.om använt mig av en applikation nu där man skriver in all träning och mat man äter ligger under kaloriintaget för att gå ner i vikt och ändå så funkar det inte.
Bort med sidfläsket, rumpan, magen, ja allt... Känner mig helt slutkörd och arg, varför vill inte vågen gå ner.Varför varför?
Jag vet att man inte ska stirra sig blind på vågen men när jag känner avsky av kroppen, då måste man göra något åt det. Synd att man måste gå igenom det själv bara...
Ah hoppas nu inte ni läste det här... Tragiskt inlägg men det är min blogg och mina tankar...

Gamla bilder från förra året




Till det här...





Mer mage och mer lår... blä... :/

/Förtvivlad tjej

Kommentarer
Postat av: Björn

Titta på bilderna och säg efter mig: Jag är vacker!

Jag blir ledsen när jag läser att du avskyr kroppen.

Du har en kropp som MÅNGA tjejer skulle göra vad som helst för att få.

Du lyssnar troligtvis inte på mig men du har en finare kropp på de nya bilderna än de gamla.

2012-05-20 @ 22:58:06
Postat av: Anders

Låter som att du har börjat bygga mer muskler och muskler väger ju mer än fett... Gör en sån där kroppsscanning å kolla hur läget är :)

2012-05-20 @ 22:59:09
Postat av: Emmeli

Svar: Jag bygger inte muskler, det märker jag, det gjorde jag förut, nu deffar jag och kör kondition, men det verkar ju inte fungera... gjorde en förra våren men jag har mycket mer hängande hud nu... haha desperat tjej i behov av hjälp!

2012-05-20 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0