Onsdag

Ja dagarna rullar på och jag mår fina fisken.
Jag har tänkt på en sak... visst att ensam är stark men vad faaan(ursäkta svordomen lite så här i efterhand) utan sina vänner? Jag vill bli ihågkommen som en bra vän, en bra lyssnare och en som folk alltid kan komma med och få ärliga svar. Det är så jag önskar att folk minns mig.
Man ska inte vara kring folk som gör en nedstämd, det har jag lärt mig efter livets hårda skola och tro mig, ta ingen skit som Grynet en gång sa.
 
Dagen har anars kantats med jobb, besök i schtorschtan med Emelie och införskaffade present åt våran kära vän Emma som snart fyller år. En sväng hos mormor där det bjöds på en goooood palt och en åktur!
Efter det for jag till min kära vän Emma och nu kom jag hem! 
 
Ja det är pretty much det som hänt på senaste! :)
Puss å kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0