Måndag

Skolan har börjat igen.
Matematik en hel dag gör en tröttare än tröttast.
Efter middagen sov jag i nära två timmar och vaknar i tid till CSI.
Kändes inte alls bra då jag tänkte fara på iksu.
Trots att jag var där igårkväll så har ju mitt nya liv börjat.
Men träningsvärken efter igår känns av idag vilket känns så otroligt bra!! :)

Btw jag har blivit med tv efter jag varit utan tv i flera månader. :)



- Ja sånt här får man göra på lärarprogrammet, rita, måla och ändå kan det bli helt fel! ;)

Imorgon blir det träff med från morgonen med seminariegruppen när vi ska prata om vårat matematiksamtal i förskola på onsdag. Som vanligt blir det nog mycket skitsnack också men det behövs efter flera veckor utan varandra! :)


 

Nu blir det att se lite på tvn och vänta på ett samtal från min sötnos på Skype! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0