Hemma efter en trevlig återinspark - Mellanstadiedisco var temat för kvällen

 Snör upp lite bilder från kvällen. Dagen har mest spenderats med en massa plugg och annat otrevligt inför tentan nästa vecka men det vill ni ju inte veta om ?! :)
 Allt går bra iaf!! Några fler timmar framför böckerna och då ska nog allt ordna sig ! :)



Linda -  Söt i Rosa



Stanley - Carro och Ginger



Hästtjejerna!



Jag säger inte vem det är, men snart en kändis?



Foto i mellanstadiet...



Det enda Mia drack ikväll!



Alla verkade frysa fast mitt i dansen, wonder why...?!



- Ryska tåget spårar ut!



Martin är bossen..



- Pinsamma föräldrar



En känd Umeåprofil, Hatiska Hannes!



Så här såg det ut när jag gick hem, rätt mysigt men förrädiskt på samma gång! :)

Nu blir det att se tv och vila mig iform för morgondagens plugg och tvättid! :)

God natt allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0