Snark

Har varit på förskolan från vväääldigt tidig morgon. Spännande dag med duktiga barn som har målat till musik.
Efteråt gick jag till busstationen och köpte biljett hem!!! :D
Ska bli  hur nice som helst! Som jag längtar efter min fina älskling :)

När jag var på väg hem blev jag jätteyr och började frossa, kallt och varmt om vartannat, skulle fara på styrelsemöte men mådde så dåligt, har nu vilat i 4 h och tagit tabletter men börjar må bättre. Har intagit lite middag och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon! :)



Blev iaf träning igår och i förrgår och gjorde illa foten vet inte vad man kan göra åt det med ni vet den lilla knölen
vid stortån, den har iaf blivit jättesvullen  sjukt irriterande...
 Det är inte min dag helt enkelt...

Sitter här och är bitter, inte helt optimalt eller kul alls att läsa men det är ju mitt liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0