Sitter bara och funderar...

Tänker på allt det här om vikt hysterin, dieter och missnöje med våra kroppar...
 Ska skriva upp en lista om saker jag gillar med min kropp..

Som de så fint kallas på engelska kallas - Perfekt inperfects

Detta gillar jag med min kropp....

* Mina ben... mitt stora ärr på mitt ben bryr jag mig inte alls om som är mitt på mitt vänstra knä,
det är charmigt och det är en del av mig..



* Mina ögon - Dem är väldigt annorlunda mot alla andras. De är gröna, bruna, orangea och massor med svarta prickar i... Har ofta fått mycket komplimanger för dessa...



* Mina stora ögonlock - Jag har störa ögonlock, har alltid hatat dem när jag var liten för att det är svårare att sminka det men nu älskar jag dem!

* Min normala hårfärg- Brunt och fint och inte det minsta råttfärgat ;)

* Mina läppar - Stora och fylliga...




Vad gillar ni bäst hos er själva?
Berätta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0