Raggningstips gone wrong...

Ska bara därfar att det är så pinsamt ta upp detta...
Har ni själv varit med om andra, tell me..

Själv har jag världens finaste kille som aldrig någonsin skulle säga detta iaf för att försöka få mig på fall...
Men here we go... Några tips till er, ATT ALDRIG NÅGONSIN DRA!!!



Han - Jag tycker du skulle passa i balklänning,
- Vad? Balklänning?
Han - Ja ett rött tight fodral..



Han - Heeeeey bruden , jag ringer dig sen
*Springer iväg....




Han - Du är helt klart en tvåa.
- Eh?



Han - Jag har hört att du har en sjukdom
- Ursäkta?
Han - Jaha, ehm vill du ha en?



Han - Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att träffa mig?
- Nej tack jag har kille så nej!
Han - Men om han gör slut med dig eller du med han, du skulle ju kunna ta mitt nummer då...
- Som jag sa, jag har kille, jag är inte intresserad...



Han - Om du följer med mig hem får du mitt hus och 2 miljoner kronor, vad sägs?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0