Miss universum

Haha gud måste verkligen ha haft feber inatt, huvudvärk hade jag då hela natten och ont i hela kroppen..
Anledningen till att jag tror jag också haft feber var att jag drömde att ja var med i miss universum....

Haha jag var med i en massa bråk och slog till nåon tjej.
Var värsta dramat under bikinidelen på tävlingen och jag hade visst diabetes...



Tyvärr kunde jag inte vara på förskolan idag, mådde som skit och då vill man inte smitta ner någon, förhoppningsvis mår jag mycket bättre imorgon och det är det ja siktar efter...

Känns så otroligt tråkigt att vara hemma och inte få vara med barnen.
Men men ens hälsa är viktigast iaf...

hoppas ni alla mår bättre än jag gör!

Puss på er ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0