I really hope this is it..

Barn : Drömmar om barn förebådar goda saker. Om du ammar ett barn kommer du eller någon nära dig snart att bli havande. Om du ser barn leka kan du njuta av glädje, goda nyheter och stor lycka i livet.

Jag är inte med barn men jag hoppas verkligen att någon i min närhet som vill ha barn ska få barn...
Grattis isf i förskott!! ;)

 Barn - Det kan också tyda på att du vill ge någon mycket kärlek.


Ett nytt område av din potential eller personlighet utvecklas; en fördjupad relation med ditt omedvetna producerar ett nytt upplevelseområde – som ännu inte förverkligats men utvecklas.
I en kvinnas dröm kan detta referera till längtan efter barn.

Tur jag inte ska skaffa barn förrän skolan är färdig då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0