Har inte uppdaterat så bra direkt..

Det kan bero på att jag har liknats vid en djävul eller liknande.
illröd i ena ögat och irriterad.
Ikväll däremot verkar det som att det har lungnat ner sig lite!!
Vilken oerhörd lättnad!!

Nu sitter jag med olika massagesagor som är tills imorgon då jag ska testa det med barnen.
Öppning imorgon så blir tidig kväll ikväll.... Ska ju upp halv 5 så det är bara att bita i det sura äpplet...




 Btw, hittade idag en super gullig klänning inne på h&m idag, ska gå in och prova den imorgon hade jag tänkt.
Om den är fin måste jag köpa den.. då har jag en outfit till kalasen i helgen.

Älsklingen och hans syster fyller år i helgen så det ska firas!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0