Distansförhållande..

Det här med distansförhållande det har jag skrivit om förrut, det är verkligen inget jag önskar någon annan.
Att ha egen tid och få leva sina egna liv, visst fine... jag måste väl hålla med om att det låter rätt underbart.
Själv tycker jag det låter som bullshit... Självklart tycker man om någon är avståndet jobbigt...
Men jag vet att jag kommer att klara det... 3 månader till och jag får vara i samma stad som hjärtat igen.
Visst jag har hört kommentarer som, men hur klarar ni av att ha ett normalt förhållande?
Svaret är ju självklart... - Det kan vi inte!
 4 dagar i månaden är ungefär det vi kan träffas och har möjligheten att sova tillsammans.
Att bo 25 mil från varandra och att inte ha den möligheten att kunna träffa om allt bara känns skit.
Det funkar inte så...

Däremot skulle jag ALDRIG någonsin välja bort denna fina människa för avståndet, jag är så sjukt kär och vilken underbar människa han är, för vare dag med han inser jag det bara mer och mer hur mycket jag vill vara med honom...


Kommentarer
Postat av: Katta

Ja fy ändå. Jag å Gurra träffades bara var tredje helg hela första året... Å min kompis Anna och hennes Jonas bodde först tillsammans i 1,5 år för att sedan ha haft ett distansförhållande i just nu strax över 1 år och det kommer att bli typ 1 år och 9 månader :/ Inte nice alls... Jag tycker att det jobbigaste var att man ville som att det skulle vara perfekt när man väl sågs men att det blev så konstlat och jag blev stressad så det blev typ dåligt när vi sågs istället :/



Lycka till med allt å tänk på framtiden ;)

2012-02-17 @ 08:43:39
URL: http://www.letmesayasingleword.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0