Det här med lärarprofessionalism och professionalisering..

kill me... Nej men skämt åsido men gud vad trist, sitter med den här examinationsuppgiften och det går framåt, men det känns som att allt jag skriver bara blir fel, jag hoppas verkligen inte det men den känns oerhört flummig och luddig.
Ahja men jag gör det iaf...

Fick ett sms av hjärtat igår som hade fått något i ögat och var hemma igår. Stackars liten :/
Känns altid jobbigt när någon har ont, då får jag mamma känslor och vill blåsa. Nej inga mamma känslor kanske det låter lite sjukt men jag vill inte se någon ha ont.

ikväll blir det bodypump med Emelie, vilket jag fasar lite, har ont i hela kroppen sen igår, men det måste gå!
Nej nu ska jag fortsätta vara duktig, och jo... kanske äta frukost också!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0