1 April

Jag kommer inte luras idag. Jag är nog inte barnslig nog idag.
Haft mardrömmar hela natten så jag skyller väl på det!:)

Jag ska dock lämna lite tips för er som ska försöka.

Tips nr 1.

Bär ut en snygg och populär möbel tex en soffa utanför huset och ta ett kort.

Lägg ut en annons under "skänkes" och skriv att den bör hämtas omgående då inte den fick plats inne efter att nya soffan kom in.

Skriv att du kommer vara bortrest hela dagen men att det är bara att hämta den och att den står bakom garaget eller dyligt för att stå skyddad mot väder.

Sen skriver du vägbeskrivning till någon valfri person.

Folk kan börja bli lite misstänksamma och förbannade när det kommer en okänd bil med släpvagn och backar in på tomten och går mot garaget.



Tips 2.

En klassiker, grädde i handen på offret är när denne sover och sen kittla i ansiktet.

Tips 3.

 Hälla grus i skon på offret minst tre ggr om dagen.

Tips 4.

Byt ut tandkrämen mot senap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0