Trött, nej inte!

Blev iksu efter mat och en massa seminarium idag.
Inför redovisningen är också gjort så nu sitter jag och nördar framför msn, detta var länge sedan.
Äter faktiskt... POPCORN men de är jag värd!
Satt och skulle ta en typ "dagens bild" men är för dum för att a med på kort så det blev detta!


Kan någon snälla hejda mig, haha...jag ger er vad som helst om ni kommer och slår mig med en gummiklubba i huvudet lite sådär smått...

Är så grymt taggad inför morgondagen så det ääääär heeeelt sjuuuukt!
Rapunzel, stan, TAGGTACOS och ja P-FEST!
MAgiskt är ordet, finner nämligen inget annat så beskrivande ord!!

Puss på er när ni nu bestämmer er för att sova!!

FÖRESSTEN MAMMA ÄR HEMMA! Känns skönt att kunna ringa henne om något händer! PUSSPUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0