Torsdag

Ja dagarna rullar på nu, en vecka sen jag kom hit, 6 veckor tills jag får åka hem till mina grabbar och girls!
Herregud! Lite skolarbete skall göras nu ikväll också. Har ju varit sjuk så har något att skylla på men.
Jag måste ju hålla mig på topp liksom!...
Har ju tydligen släkt som håller koll på mig... hemska tider.. ;)

Lyssnar lite på Veronica Maggio och försöker hitta peppen till att börja, när man väl gjort  brukar det gå snabbt :)



Jo just det, har ju utöver skolan varit å sett på nollorna å faddrarna spela brännboll, men regnet kom och besökte oss i Umeå även denna dag så gick hem med Rebecka och Isabel, några onda blickar till en viss person och sen en tekopp! Värmde otroligt i mitt hjärta!!

Puss på er söta människor!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha åh 6 veckor är långt bort :/ hoppas att tiden fort fram till dess! :)

2011-09-09 @ 10:07:37
URL: http://http:/oannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0