Toga afton och lite plugg..

Det är vad som hänt i helgen, ja såklaret hade vi ju P.fest också men då jobbade jag under kvällen på NH.
Herregud vad fullspäckat det har varit och mycket smärta i knät har det tyvärr innefattat.
Men thats life och ikväll blir det träning igen. Måste få tillbaka styrkan i mitt onda knä så jag kan fokusera på skolan.
Vad säger vi, ska vi slänga in lite bilder på saker som hänt kanske? :)



Jag är ju såklart pinuppan med rödros. Detta måste ha varit nollelåten som vi hade när vi nollades in... Dvs Kung i baren!!


Lite mer nollningsdans!



Bättre bilden på Pinuppan Emmeli..


var ju Toga igår eller ja romerska spelen var temat. Inte lätt att ta en fin bild på det.....


Nu ska jag iaf göra något vettigt i skolsammanhang. alla böckerna är lästa, nu behövs det bara skrivas en jävla massa ord som ska sättas ihop till en skriftlig inlämmningsuppgift till senast på tisdag!!! wooopwoop! Nu börjar vi!!

.....Kom på en sak, har tagit bort löshåret, men kolla vad det har växt..... behöver ju inget längre!!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0