Tisdag.

Sitter och tänker på så mycket, jag blir inte klok på mig själv faktiskt....
Jag är nöjd hur jag har det i mitt liv, men jag börjar bli lite less på att bara tänka på mig själv.
Jag vill sitta och vara jättekär, jag vill längta till någon, jag vill skämma bort någon och ha någon att hålla om.

Det bara kom över mig dessa tankar när det börjar bli mörkt och kallt..... Jag gillar det inte...
Jag är en så pratsam människa men det finns liksom ingen jag kan surra med bara " när som helst" det  är något jag saknar. Jag vet man inte ska leta efter något, det kommer när det kommer men tankarna kommer fram när mörkret kryper inpå.

Iaf nu ska jag inte vara så sentimental och sjukt tråkig men Lady gaga kvällen är planerad och jag måste bara säga att det blir POP-ish! Tror det kommer bli sjukt roligt och jag längtar verkligen tills dess, men innan detta skolan göras och träningen ska jag komma igång med efter några dagar i Piteå och jobb.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0