Redovisning, powernap och OTROLIGT GLADA NYHETER!!

Redovisningen gick över förväntan faktiskt.... otroligt nog... kanske man ska säga,
Powernap efter en halv dag fullspäckat med redovisning var nog allt bra skönt för gammelkroppen men
det bästa som hänt mig idag är att min pappa ringer och säger!
 Emmeli, du ska få en säng!
MIN SÄNG! har ju haft korridorssängen och ni som bor i en sån, fyfan, hårdare än sten och nu, äntligen ska jag få en säng med resårmadrass och bäddmadrass.
Jag jublar !!!
Jag har världens bästa familj, kommer med en säng 26 mil härifrån, bara för att jag ska få sova!!
Vilka änglar!!! <3

Wooohoo, jag struntar i att jag måste plugga halva kvällen och natten, på lördag har jag en säng! ;)

Blir att åka mot iksu och möta upp Cj om en timme, ska li grymt skönt att sträcka ut kroppen och få träna igen, trots att jag tränade igår men, jag är ju nyttig numera, äter havregrynsgröt varje dag minst en gång, ibland fler.
Visst jag äter godis ibland men man måste få unna sig!!

Nu har jag skrivit alldeles för mycket! Säger bara en gång till ! Tack mamma och pappa, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0