Onsdag :)

Ja vad ska man säga, workshop och föreläsning idag.
Snor upp till ja minst hjärnan, ingen röst, huvudvärk och feber.
Bra kombination när man ska vara fadder ikväll.
Nej fick sluta ut det ikväll men jag gråter lite inombords, jag vill ju vara med!
Men det är väl bättre man tar det lungt och blir frisk än att må såhär antar jag!

Fick ett fint brev av min söta Moster idag, kan inte lägga upp bilder på dem för det är inte något jag kanske bör lägga ut med namn och så. Men TACK!! :)

Sitter och försöker...
observera försöker... att plugga. Går väl sisådär, helst skulle jag vilja ligga ner ett tag och sova men kanske borde äta middag först iaf innan man lägger sig för natten ;)

SJÄLVKLART är min outfit för idag
ZIPERALLEN MIN ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0