Onsdag :)

Vad har dagen hittils haft att bjuda på?
Lite föreläsning, lite plugg inför muntliga tentan.
Surr och prat med trevligt folk.
En liten powernap, mat och sedan kom Berit förbi och hälsade på.
Alltid mysigt att sitta i trapphuset och snacka goja.
Efter lite mat så blev det ju såklart Iksu och idag körde jag kondition och ben.
Känner mig lite utpumpad efter 90 minuters pass men det är härligt att känna att man lever.
Ska försöka att vila knät imorgon och köra helkroppspass imorgon, men vi får se hur jag gör! :)

Finns inte mycket annat att säga, än att jag taggar inför våran LADY GAGA TRIBUTE kväll på fredag och, lagkväll på lördagen. Sittning och nostalgi kväll på onsdag nästa vecka och sittning. Efter detta får jag komma hem igen efter en intensiv tid här i Umeå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0