INTERNET HEMMA!!

Trodde jag skulle långsamt dö här med min feber och yrsel, men nej! Internet hittade hem till mig idag och jag tar tacksamt emot det!
Prisa gud och ja, MAMMA också för den delen...
Haha nej men! Nu ska jag uppdatera er i min blogg så ofta jag kan och så fort jag gjort något skoj, nu är det inte så kul kanske att ta bilder men kan visa er några av bilderna jag tagit sen jag kom hit =)

 En liten rundtur i mitt rum, mer bilder tas sen =)







Typ en del, toaletten är tjusig och sängen är standard... så äre med det!
Puss på er alla söta människor!
Saknar er, å ni vet vilka ni är! <3


Kommentarer
Postat av: Moster

Va fint du har gjort! Krya på dig å kraam

2011-09-06 @ 22:12:57
Postat av: Emmeli

Tack söta moster! Jag försöker, proppar i min multivitamintabletter, ibumetin och försöker ta det lungt! :) Kram på er !! :)

2011-09-07 @ 16:01:20
URL: http://emskeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0