Godmorgon världen! Det är fredag!!! :)

Solen skiner kanske inte men det regnar inte heller, så jag är en relativt lycklig tjej ändå.
Blir att åka ner på stan efter jag gjort mig en gröttallrik och sen ska det pluggas, köpas sittningsbiljett och!!!!
Jag har gjort ett val, EPP eller... EPG. Tragiskt nog väljer jag nog "efter plugget gym" istället för Efter plugget pub!
Känner bara att min kropp medhöver träning varje dag och hinner annars inte.:(

Imorgon mina kära vänner kommer min mor och far ner till Umeå.
Vi ska hämta min säng som jag beställt och voila, jag ska få upp mina hyllor!!!
Därefter bär det av uppåt landet till mitt kära Piteå.
Hur mys som helst, mina tankar var att hinna träffa folk, men ju mer tiden går undrar jag, hur fan ska jag hinna med det? Ah men det måste gå, på något sätt!!!

Ska ta och göra nå vettigt nu.
Nollning ikväll också för sjutton gubbar!!!
Bondgården är dagens tema och det blir nog, efter mycket om och men, något så enkelt som att vara katt:)
Kalla mig tråkig men jag har ingen fantasi!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0