Vaknade i morse med ett leende

MEn sedan gick det rätt snabbt över.
Fick ett sms på morgonen att min handledare var sjuk. Fine tänkte jag , det kommer väl säkert bli en bra dag ändå.
Ts.... det var inte alls så! Hade en vikarie, som inte ens är utibildad.
Kanske är jag bara ensam om att tycka att det är nååå jävulskt konstigt att vem FAAAN som helst kan jobba i en förskola och förskoleklass. UTAN UTBILDNING!
JAg börjar fråga mig om det ens är värt att utbilda sig, ha 3.5 års studieskulder eller om man bara kan jobba ändå. DET VERKAR JU FUNKA!
AH....

Hände en massa saker och ja ... det orkar jag inte ens berätta. Eller kan..

Ska åka hem från "jobbet" men först ska jag förbi willys.
Går omkring där och ska köpa några drickor som jag ska ha till ett experiment.
Märker att två killar pratar om mig, men inteså man hör...Ni vet.. man känner ju lätt av sånt där..
När man går förbi är dem tysta och när man gått en bit börjar dem viska till varandra.
Väldigt obehagligt om ni frågar mig.........
Jag betalar för mina saker och går till bilen. Sätter in kassen i bilen och ska precis starta bilen då dem står runt min bil och börjar prata och säga något jag inte uppfattar.
Jag startar bilen fort som attan och  kör iväg.
Idioter det finns.....
Som sagt... man slutar aldrig förvånas över människor i denna värld...

Nu ska bitter**ttan sluta och se någon film eller nå!
Puss å kram på en normala människor som förgyller mig tillvaro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0