Saturday

Har varit med Emelie och tränat indoor walking imorse.
Behöver jag säga mer än att det var så otroligt jobigt pass.
Har nog aldrig svettats ¨så mycket i mitt liv som just idag, världens kanske mest tunga luft var i salen också.
Herre min skapare. Det var inte ens roligt men fy vad man är stolt efteråt.
Har bestämt att köra spinning i 55minuter med Emelie imorgon med och sen blir det nog mage och rygg efteråt för min del.
Har idag inte gjort så mycket, eller ja städat, pluggat lite och lagat mat men inte många fler knop.
Sitter med nypoppade popcorn men kan inte hjälpa att jag tänker, fan vad gott med chips, dipp? haha. Tjockis Emmeli pratar nu men det tycker jag nästan att jag vore värd när man sitter här och pluggar, meeeeen.... det är ju bara det att man måste röra sig till Ica och... Ja, jag orkar faktiskt inte ... haha =)
Kanske man borde ha ett hemligt skåp och ha bunkrat upp med sånt i vissa nödfall som just detta!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0