Du får min värld att snurra...

Eller något sånt, trött i huvudet är jag då iaf..
Hatar alla väderomslag som gär att jag får huvudvärk... faktiskt så är det inte å himla kul :P

Har haft en fantastisk kväll med underbara människor.
Ni vet vilka ni är...
Träffat mormor också i helgen och fått ett par underbara tjocksockar som jag ska nöta upp.
Nu har jag väl en 6 par kanske, tur man är förberedd på det värsta säger jag bara ;)
Vem vet, om det är ´-20 grader imorgon, då slipper då jag frysa =)

Nej nu ska jag gära nå vettigt eller kanske rentav sova. Godnatt allesammans!!!
Puss!!


Kommentarer
Postat av: hanniz

synd att vi inte hann träffas:/ hoppas att du hade det bra ändå, utan dubbel-Hanna;) puss!

2011-11-07 @ 08:07:14
URL: http://oannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0