Trött chey...

Har inte gjort annat än plugga hela dagen. Känns inte som det någonsin finns tid för något annat.
Långdag idag till närmare halv 6, bodypump pass på andra sidan stan kl 18. Stress,stress!! :)
Hem, läsa lite mer, skriva en massa och leta på olika hemsidor efter tips.
Jag är kanske inte förskollärare i blodet så jag får kämpa en massa med att hitta tips, eftersom jag verkar vara den enda som inte jobbat i en förskola innan utbildningen... :P
Nä hejn blir nog bra! Peppar peppar, seminarium imorgon också! :)
Kanske man kan åka hem och sova någon timme=)
Själv funderar jag faktiskt på att gå och lägga sig redan nu?
Är det för tidigt? Eller nej jag bryr mig inte, jag gör som jag själv vill...
 jag är vuxen jag är trött och jag svammlar bara en massa nu!
Ta hand om er nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0