Torsdag.

Har varit på ett jävla konstigt humör och slocknade i sängen när jag kom hem från förskolan.
Var en tung dag hela tiden och huvudet kändes som att det skulle sprängas.
Kändes skönt att komma hem och dra över en filt och bara sova ett tag.
Vaknade igen och det var dags för middag, har inte gjort så mycket nu ikväll, bara köpt hem lite mjölk till frukost imorgon och ja thats it.
Har ingen ork eller lust till att göra något skolarbete, om jag känner mig likadan imorgon bitti stannar jag nog hemma, känns onödigt att vara på en förskola då liksom :)
Vad har helgen för roligt att bjuda på? Lördag blir det ju Iaf Pre- Yran som jag Mia, Anna och Elin ska hålla i.
Kommer det inte bli succe så säg ;)

Hur ser eran kväll ut?:)


Kommentarer
Postat av: Mia

Succé är bara förnamnet ;)

2011-05-12 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0