Söndag

Hade en otroligt bra dag igår.
Jag Mia, Elin, Anna och ja Hannes också hade en otroligt rolig aktivitet.
Pre-yran och för ni som inte förstår vad det är så var det en slags brännbollsturnering på universitetsområdet.
Allt gick bra, lite blåst under dagen men det är väl det värsta.
Bra musik, trevligt folk och ja... allt blev otroligt lyckat!!! :)

Drog hem där vid halv 5 för att äta och göra mig iordning för att träffa tjejerna bland annat.
Orkade stanna en timme sen kände jag att det var inte alls bra, Febern kom tillbaka och hade då över 2 grader över normaltemp.
Dagen so far har varit hostig och kantas av feber. Kul söndag... not!!!!
Fan vad deprimerande att skriva men det är ju det som händer i mitt liv just nu :P
Ska ta och käka lite om ett tag och sen, ja ingenting planerat, lär bli att knapra någon ibumetin och ligga och slappa framför soffan tills jag mår bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0