Söndag!

Solen skiner och jag sitter inne med plugg, har ätit världens godaste muffins som jag nyss har bakat.
Kladdkaksmuffins... Ni skulle bara smakat... ;)

Träningen idag bestod av 90 minuter kondis med mage och rygg.
Sjukt skönt men knät gav upp sen när jag kommit hem och duschat.
Knät som jag inte har opererat for ur led och just nu är det ömt. Inte alls så skoj.
Ska vara duktig och göra färdigt lite arbete och sedan städa lite här hemma.
Tvättade ju igår och rensade och tvättade fönster igår så det är inget sånt som behövs göras!
Skööönt! :)

Sen så komemr nog Arvid föbi och äter middag med oss så det blir väl trevligt det med :)

Slänger in några bilder från Linda från "pre-yran"


Skönt chillad jag sitter där. Ville nog inte vara med på kort varav jag kollar ner....



Kycklingkorv och korv till alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0