Herregud :)

Helgen var fylld med en massa fulla människor, regn, olyckor och en massa människor som är bakis.
En vanlig brännbollsyra helt enkelt?
Ramlade och slog nästan ihjäl mig i lördags och cykeljäveln... Jo den kommer snart att kasseras om det inte blir bättre!!!!

VARNING varning för känsliga tittare.
Allt ser ganska bra ut nu men jag kan fortfarande inte gå i trappor som en vanlig människa eller stödja på benet som jag skulle vilja.
 Syns tyvärr inte lika mycket nu som i lördags men som sagt är ömmare än öm :)



Värsta bulan :/


Nu till lite finare bilder...



Jag med mr snygg.


Piteå på torsdagmorgon då! ;)
Hoppas alla står och väntar och sjunger åt mig då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0