Förlåt, förlåt, förlåt.... Som ni har väntat...

På ett inlägg från mig.
Haha nej men skämt åsido.
Ni får ursäkta mig men jag har tusen saker i hjärta och själ som just händer och sker så jag har inte riktigt tid.
Det är mycket på förskolan som skall göras.
BESÖK av LÄRAREN imorgon och massa annat ska planeras, reflekteras, struktureras och så vidare.
Det känns väldigt konstigt och ovant att bli bedömd av någon som inte har varit min "lärare" så länge, vi har ju inte klasser och en lärare utan det blev bara på handplock. Nu hoppas jag att det ska gå för sig!! :)

Körde i gymmet igår med Jessica och idag blev det Bodypump/spinning passet på 90 minuter med Emelie och Therese, duktiga tjejer visst? ;)

Blir bara att ta det lilla lugna då det blir en massa saker imorgon som skall göras, upp kl 5 och hem ja kanske 18 imorgon! Det är bara att försöka varva ner dagen helt enkelt så jag får någon sömn.
Har så svårt att somna, sover bara 4-6 h om dygnet numera. Kul... näe inte direkt...
Får komma hem och sova hela helgen hos morsan istället! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0