bra dag :)

som slutade mindre bra.
Ligger med världens huvudvärk och yrsel, kanske migrän kanske nå annat skit.
Vet bara att mina bihålor har mått bättre.
Blev iaf fika på stan med Astvik och lite häng med Mia, Anna och Elin.
Köpte rosévin och annat gott och hade tänkt att åka förbi på inflyttningsfest men nej.
Fan!

Nej nu for jag till Ica och köpte godis och ska ligga och dö här ensam hela kvällen själv.
Är man inte slusk om man inte mer kommer ut från Ica och sitter med godis i käften... THATS ME ! :)

Haha vilken bitter människa jag låter som nu alltså!

Sista dagen på praktiken är också avslutad.  Kommer sakna arbetslaget och alla barn...
UNGEFÄR HUR MYCKET SOM HELST!
Bjöd på glass och fik hur många kramar som helst!
Ser framemot min nästa praktik!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0