Bara något strunt!

Ska skriva mer när jag har planerat inför morgondagens samling!!!
Jag lovar ni ska få höra hur det gick med besöket.... ;) 

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? Jag var vaddå 13 år. Jag var som vilken tonåring som helst. Älskade att prata i telefon med allt och alla. Ogillade killar och tyckte att livet var allmänt ganska bra! :)

 

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN? Då jobbade jag på Sunes Gatukök där jag jobbade i nästan 3 år. Jag hade ganska nyligt flyttat in i en tvåa tsm med min sambo och var ofta på gymmet efter knäoperationen.

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR: GOOOODIS, frukt, smoothies, nötter och chips.

 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Ahhh, jag kan så himla många…

Fergie - Big girls dont cry

Alicia Keys – If I ain´t got you

Christina Aguilera – I turn to you

P!nk- I don’t believe you

Fronda – En tutte är en tutte…. Not proud of it…

 

 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Sluta ta studentlån.

Köpa lägenhet.

Köpa en ny dator då den här är crap.

Köpa en ny garderob, då med nya söta sommarkläder.

Köpa ett par bra träningsskor.

 

6) FEM DÅLIGA VANOR

Jag litar på folk för snabbt. (Ibland är jag kanske alltför naiv)

Jag hatar när folk är griniga och då blir jag lika elak tillbaka.

Jag kan verkligen inte förklara saker och då folk inte förstår blir jag sur.

Tar ofta saker personligt.

Jag älskar att sova, kan sova dag som natt. Skulle sova nu om det var möjligt :)

 

 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Träna ;)

Sova.

Baka.

Shoppa.

Umgås med vänner.

 

 

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Vita jeans

Äkta päls

För små kläder

Skor som har en ”spets” längst fram och samtidigt har stilettklack

Ett par korta shorts till träningssyfte…..

 

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Mobilen.

Datorn.

Bilar

Kamera

Skotern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0