Wiiho :)

Hemkommen från Iksu för ett litet tag sedan.
Har smällt i mig två hårdmackor med kaviar och en kopp te till det.
Var behövligt då vi inte ätit någon middag.
Vi råkade nämligen somna och vaknade upp strax efter 5 och insåg
att vi skulle behöva fara inom en halvtimme då Cjs Punchout började.

Helgen har varit jätterolig då Eric min minsta bror varit här för första gången någonsin sen vi flyttade
för uhm..... 7 månader sen!
Tar med några bilder som sammanfattar en helg med mys! :)







Man tager vad man haver.... haha fick ta en kruka för att få upp ett ljus när vi släckte ner för Earth hour! :)





Fick en supersöt klänning av mamma. Bilden är inte rättvis, den kommer bli super till
genomskinliga strumpbyxor och ett par söta skor! Jag lovar! :)



Mamma och Erics macka på Kafe Station här i Umeå



Puss på er alla och jag hoppas att ni alla haft en superdupermegajättebra helg som jag haft ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0