Vad säger vi?

En lista kanske?, men först blir det att berätta om min morgon!
Haha den är ju så himla intressant! ;)
Började med att väckaren ringde men jag ville snooza hela morgonen om jag bara fick.
Christoffer klev upp och bad mig göra gröt.
Anledningen till att jag gjode det är för att han jämt lyckas göra kröt som smakar klister.
Alltså inte speciellt gott så bättre att jag gör det som jag vill ha den! :)
Har läst halva boken som vi har till seminarium nästa vecka!
Känner mig otroligt duktig och belönar mig själv med bodypump ikväll.
Igår däremot var det kondis som gällde på gymmet. Blev iaf en timme på crosstrainern.
Good work Emmeli liksom :)



Ah listan... haha får bli en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0