Vad glad jag blir!

Fick en kommentar från Josse från Japan....
Tänkte bara säga att Marie-Louise är orolig för dig och skickade ett sms till mig igår.
Saknar den lilla tjejen och hoppas snart få se hon och hennes nya kap. ;)
Jag är bara orolig för er trots att Christoffer säger att jag inte bör vara det.
Men det är tungt för lillfågelhjärtat! :)

Jag har ännu en anledning att vara glad...
Jag klarade tentan utan  en enda kompletteringar.
 Har klarat varenda tenta utan kompletteringar hittils s.
Är hur glad som helst och firade det med bodypump igår!!! :)

På tal om det där med mitt osunda förhållande till godis.
Har en godispåse hemma men har gömt den till och med för mig själv.
Kommer detta att gå. Jo, jag hoppas iaf på det!

Jag ska bara äta på lördagar.. Det är mitt mål.
Nu gäller det bara att hålla tummarna för mig och hoppas att det går!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0