Söndag.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Igår gick jag på stan med Jessica och Emelie.
Det var ju sol men blåste något så in i norden.
Gick hem från stan och höll på att slå ihjäl mig, Ja...det var jättehalkigt! :)
Kom iaf hem med en tshirt till Cj, ett par skor för en hundring!!!!
Får helt enkelt visa dem sen när jag sitter vid min egen dator.
Ett hårspray köpte jag också och någon borsta,pennvässare och kajalpenna.
Åt gjorde vi på Ronyas, gott som attan som vanligt men jag säger bara det.
Fulla hårdrockare mitt på dagen som tror att man inte hör när
de sitter bredvid en om hur gärna de skulle vilja se en naken!
Det är så sjukt så sjukt!
Försöka låtsas som ingenting och fortsätta äta.
Sen ville han så gärna ta kort på mig och kolla på mig hela dagen.
Nä fy fan.... Tummen ner för sådana människor.
Finns inte ett uns hyfs i dem.

Sen igår kväll for jag till Mia och co. Trevligt var det men mådde som ett as.
Kom hem och la mig bara i soffan och ville spy.
Kul avslut...... Aja idag är det söndag och solen skiner, kanske man går ut en sväng kanske... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att du blev dålig! Men det var kul att du kom!!!!

2011-03-06 @ 14:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0