Skola,skola,skola! :)



Visst ser det oerhört inspirerande ut?
Jag håller då att försöka få ner 10 sidor till 6...
Jag hatar att jag alltid vill skriva så himla mycket.
Bättre att skriva för lite för att lägga till ord. AHHH!

Tränade ju igår femte dagen i rad... Kanske inte så smart då jag faktiskt har ganska svåra
knäproblem men har jag bestämmt mig för en sak så slutar jag inte. Att vara en "quiter" måste nog
vara det värsta för det finns inte inprogrammerat hos mig.
Knät for nämligen ur led under passet men jag slog tillbaka och fortsatte att hoppa runt.
Gjorde så ont så jag bara ville skrika. Men fortsatte gjorde jag och gjorde lika bra som vilken annan som
var på passet. Jag var otroligt stolt över mig själv medans Christoffer tyckte jag var dum i huvudet för att ens
försöka. ;) Men sån är jag, jag är stolt norrlänning, envis som en åsna och lite långsint när det gäller folk som
sårat mig. Det är bara hur jag är, det kommer nog inte förändras.

Nu blir det att återgå till plugget och hoppas att ni alla får en oerhört trevlig fredag !: )


Kommentarer
Postat av: Jecca

EMMELI!!! Ingen träning på hela helgen, det är en order!!

2011-03-11 @ 11:31:51
URL: http://bjmpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0