Onsdag! :)

Ny dag, nya bekymmer.
Sitter och skriver på min skriftliga uppgift och kollar på bloggar emellanåt.
Har skrivit så jag har fått ont i armen.. Jag har skrivit ner 9 fullsmockade sidor handskrivet.
Jag ska fanimej ta bild på det så ska ni få se att jag inte ljuger.
Helt galet faktiskt. :)

Har haft möte med mina kära små nollor som ska stå för kvällen på lördag och jag måste
säga att det finns mycket episka saker i planeringen och jag lovar att lekarna kommer bli legendarsika
allt detta efter vårat idésprut!

Hoppas att kvällen inte blir alltför jobbig, jag gillar inte det men jag måste genomgå det.. För din skull..

Iksu ikväll för att stå ut med kvällen! Hade gött allihopa! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0