Onsdag :)

Gårdagens träning blev Bodypump med söta Emelie.
Efter det insåg jag att jag hade lite mer och hämta och gick upp till gymmet och
var där en timme till. Galet duktig tjej tycker jag =)

Har fått tillbaka min smärta i benhinnorna nu dock och jag vill mest sova hela tiden.
Ja fråga min sambo, jag sover säkert 10 h om dagen, 7-8 h och somnar tidigt eller tar powernaps.
Enda gången jag inte har ont är när jag sover. Någon som känner igen sig?

Ja usch vad ska jag skriva :) Ska fixa och trixa lite på ett arbete som ska in på
 fredag och ska försöka ta mig till gymmet runt 16.00 tiden idag, sen är jag ensam hela kvällen.
Får se vad man hittar på då :)

Pusspuss allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: Jecca

haha ÄLSKAR BILDEN!! :D

2011-03-23 @ 15:39:29
URL: http://bjmpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0