Nu du :)

Haha undrar varför jag valde den överskriften....
Aja! Det är så här att nu har jag gjort färdigt testet på Lifegene.
Dem tog blodprov, urinprov, gjorde hörseltest och kollade hur jag såg ut inifrån.
Alltså vätska i kroppen, muskler och fettprocent!
Det var lite roligt att killar ska ha mellan 8-25% medans kvinnor ska ha från 22-35%...
Kanske inte så konstigt då vi har bröst och rumpa och höfter men ändå! :)
Hon som gjorde testet sa att jag hade normala värden och att jag var så normal som man bara kan!
Det blev jag glad över och allt såg bra ut! :)
Får lägga upp resultatet sen för de som vill. :)

Nu sitter jag i skolan och ska göra rätt för mig! :)
Hade bra allesammans! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0