Igår var en dag som..

Jag lagade köttsoppa, med lite hjälp av min karl.
Han fyllde upp med vatten i kastrullen och skalade grönsakerna.
Efter det var färdigt gick jag ner på Mariedal och kollade efter lite fina saker till ikväll
men jag hittade inte det jag allra helst ville ha men det löser sig säkert!
Jag längtar till kvällen och vad den har att erbjuda! Kommer nog bli awsome! :)
Ska försöka slänga in en bild innan jag far hur det kommer att bli..
Dock så kommer jag inte ha 
på mig min blonda peruk... då får ni vänta tills imorgon för att se :)
Jo varför jag ska ha peruk.... Det är nämligen så att jag ska på återspark med mina "nollor"
och det är en temakväll.... Julkalendrar.. :) 

Slänger in några söta bilder på svärmor/svärfars hundar :) Bara för att de är så fina!














Naw.. I misses them! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0