Godmorgon:)

Idag är det fredag dvs vilodag från gymmet.
Har haft så otroligt ont i benhinnorna efter 5 dagar intensiva gympass.
Har i princip bara haft pass som har tagit mycket på benen, så idag ska jag bara lägga upp benen högt!
Ligga i soffan och softa. Har fortfarande ont i benen så det är väl det bästa att göra.
Hade ju förhoppningar att fara och jobba ikväll, men jag vet att jag måste vila benen.
Jag har ju haft såhär förut och jag vet att det inte kommer försvinna av sig själv, och
det blir inte heller bättre genom att stå upp och springa runt i NH...
Det suger big time men vad ska man göra?

Solen skiner också, skulle vilja ut och gå men får väl hoppas att solen kommer fram imorgon med :)

Ska ta och börja med en bok nu också. Hem och förskola heter den visst.
Den är till om två veckor men....man är ju ambitös! :P
Sen halv tolv kommer Jessica och det blir lunch här på skolan! :)

Ta hand om er! :)




Kommentarer
Postat av: tasha

aww tack :D

2011-03-05 @ 18:10:09
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0