Fortsättning lista.

När mår du bra: När jag inte mår dåligt? Haha nej men när solen skiner och man kan mysa med vänner och familj. Sommaren i allmänhet brukar vara en bra tid!

 

När blev du fotad senast:I söndags

 

Hur känner du dig nu: Alldaglig, slö och trött men samtidigt peppad på träning ikväll.

 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart tråkigt nog.

 

Vad tycker du om fötter: Jag ogillar dem starkt.

 

Vad saknar du: En kram! :)

 

Hade du en bra kväll igår: Jovars, träning och satt och funderade endel.

 

Favorit dryck på morgonen: Dricker inget speciellt utom mjölken i havregrynsgröten.

 

Rakar du benen: På sommaren måste man men annars…. Hahahaha, när det börjar bli dags att man MÅSTE men inte en dag innan..

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigt? 23-00 under veckorna.

 

Är du blyg: Inte direkt men jag är inte påflugen heller.

 

Sysslar du med någon idrott: Mja…..Gym och gruppträning

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men kanske vid första kyssen… Maaahw <3

 

Har du spytt offentligt: Jo och jag skämms massor för det.

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle gå och lägga mig och sova bort dagen tills jag blev kvinna igen. Om jag måste välja att göra något skulle jag köpa mycket snygga kläder, jag hatar att män har så mycket snyggare kläder än oss kvinnor.

 

Är du nöjd med ditt liv: Jag hoppas att bli det.

 

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte. Jag tycker att jag har gjort rätt för mig här i livet.

 

Vad gör du i morgon: Skola, skola, skola.

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Kissie… HAHA NOT!

 

Vad längtar du till: Sommaren

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar åxå tills d blir sommar..kraam :)

2011-03-08 @ 17:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0