...

Har du bra vänner och äkta vänskap: Jag vet inte vad jag ska svara på det där, jag hoppas det.

Vad använder du för schampo: Typ allt, tresemme har jag i duschen här hemma iaf.

Hur gammal är du: 22 år, 23 i november

Gröna eller röda äpplen: Dem suraste there is! Gröna såklart.

Vilken tid gick du upp idag: 7.00

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja vart annars?

Har du strumpor på dig nu: Jadå både sockar och tjocksockar.

Är det okej att gråta: Varför inte liksom?

När grät du senast: Grät, uhm det var.. minns inte..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Sluta ta lån.

Bär du glasögon eller linser: Linser

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hahaha nej gud nej!

Har du piercing: Inte längre.

Vill du gifta dig: Inte direkt.

Vill du ha barn: Såsmåningom =)

Är du bra på att laga mat: Jag anser det men ibland misslyckas man ju.

Är du flygrädd: Nej inte det minsta.

Hur vig är du: Överrörlig i benen och vig i övrigt.

Är du musikalisk: Nej men jag önskar att jag var det.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: Isglassar av alla dess slag.

Tror du på ett liv efter döden? Jag vill tro på det iaf..

 Tycker du om sushi?  Aldrig smakat..

 Vad äter du helst när du ser på film? Godis! =)

 Har du tandläkarskräck?: Nix!

 Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det! Jag älskar att sova länge och sova tidigt, haha

 Vilken ögonfärg har du: Brun, grön, orangea med en massa svarta prickar.

 Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ohja!

 Biter du på naglarna: Nope!

 Röker du: Aldrig i livet.

 Hur ofta tränar/motionerar du: 4-5 ggr ungefär.

 Senaste låt du hörde: Born this way – Lady Gaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0