En lång lista som jag kommer att korta ner...



Lovar du att vara ärlig? Alltid  =)

 

Du heter: Emmeli Carina Dellenbäck

 

Smeknamn: Mli, Melli… typ

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Your beautiful- Christina Aguilera

 

Beroende av: Träning och bananer… Vilken bra kombination va ;)

 

Vad tror folk om dig: Förhoppningsvis ser det en omtänksam tjej :)

 

Stämmer det: Ja det tycker jag allt!

 

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon eller rumpa.. haha!

 

Vad säger du för att imponera på någon: Jag brukar inte imponera för någon… hej?

 

Hur imponerar man på dig: Bara kommer fram och säger gud vad fin du är, eller berömmer en för något bra man har åstadkommit.

 

Brukar du skratta för dig själv: Ja säkert, men jag tror inte jag gör det helt utan anledning

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ”Jag älskar dig sötis ;) ”

 

Var bor du: Umeå

 

Trivs du där: Jovars!

 

Äger du några converse: Jepp, trots att jag ogillat dem förut så älskar jag mina svarta nu!

 

Sprit, cider, vin eller öl: Allt möjligt!

 

Brukar du bli för full: Jadu det blir jag nog, men jag kommer mig alltid hem och gör sällan bort mig, brukar oftast komma ihåg allt under kvällen trots fyllan.

 

Är du allergisk mot något: Skaldjur, tomater, pälsdjur, känslig mot parfymer och  vissa blommor och nötter, kiwi, tror det var allt…

 

Hur svarar du i mobilen: ”Emmeli”

 

Antal timmar sömn inatt:7.5H

 

Brukar du komma i tid: Jepp! Har aldrig kommit försent till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0